Şu sıcakta bile hastanede kontrole getirilen bebeklerin üstü örtük, tek tek hepsini açmak istiyorum geçen bi videoda üstü örtulunce pusetin içini ölçtüler termometre 150 dereceyi gösterdi. Benimde doğumum Ekim sonunda ama örtmeyeceğim çok lazım olursa muslin örtüleri kullanırım