busra_2332 Bugün kontrolümüz vardı son 40 günümüz kaldı kızlar. Eşyalarını ütüledim ama daha çanta hazırlamadım. Heyecanlanmaya başladım 2. Gebeliğim olmasına rağmen :) Doğumu yaklaşan hamişler sizde durumlar nasıl? 😍
Hasret3449 busra_2332 son 154🤣🥴bitmiyor ya geçmiyor zaman sanki❤️sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah
Simge22 busra_2332 evet belden kasıktan giren sancılarım var geldi gelecek diyorum gelesi gelmiyor sıpanın 😄😄 günler geçmek bilmiyor yaa bebişimi artık kucağıma almak istiyorum sabırsızlıkla
Htccndn Son 45 odası hazır sayılır daha eksikler var ama kıyafetlerini yıkadım ütüledim bir kaç tane daha tulum almam lazım kendime hiç birşey almadım daha 😂 hastane çantasıda hazır değil 😂
busra_2332 Simge22 ben 40+3te doğum yapmıştım ilk oğlumda :) gelmek bilmemişti ne sancı ne açılma sende yine belirti var maşallah 😀
Simge22 busra_2332 benimki de kız baklaim ne zaman gelicek senin daha az kalmış hadi bakalım sağlıcakla gelsin
Kubrahmz busra_2332 suni sancı ile mi doğum yaptınız yoksa normal sancı ile mi? Ben de o haftalara kadar bekleyip normal olmazsa diye korkuyorum 😂
Booksandcats Bizim de son 8 ama minnoşun pek gelesi yok gibi 🤭🫠 hepimiz sağlıkla sıhhatla kucağımıza alırız inşallah yavrularımızı 🫶