Rabiatpr Merhaba arkadaşlar bugün tam 40+0 olduk ama hala sancı açılma vs hicbir şey yok doktorum cumaya kadar kendi sancım olmazsa suni sancı vercez dedi. Doğumu başlatmak için neler yapabilirim sıcak suda falan otursam işe yarar mı acaba ?
Nisaiste Rabiatpr ben 35. Hafradan itibaren hurma yedim merdiven çıktım egzersiz yaptım yürüyüş yaptım sıcak su ile her gün banyo yaptım bazen 2 defa yaptığımda oldu ama bebem 41+6 da geldi 😂hatta 2.5 gün sancı çektim
Fatmaa0031 Rabiatpr canım aynı haftadayız bana da cuma günü gel dediler açılmam 0 1 cm bile açılmam olmamış nişanım veya suyum da gelmedi hiç belirtim yok ve sancı hiç çıkmıyor açılman falan var mı senin bildiğim kadarıyla açılma olmazsa direk sezeyana alıyorlar hepte yürüyorum cuma gel dedi işte iki gün sonra gideceğim tekrardan devlet hastanesi ne mi gidiyorsun acaba ben devlete gidiyorum
Einan Rabiatpr bende saat 12yi gectigi için şuan 39+5 oldum . Bende de hicbir belirti yok. Cuma günü 40 haftalik oluyorum soktora kontrole gideceğim. Bakalım ne olacak. Bu arada pekde birsey yapamiyorum doğum baslatmak için
Sibelipekf 42+3 te dogum yaptım kendini zorlama akışına bırak. Ara ara sguat yap .cinsel ilişkiyi önermem bebeğim gelevegi zamanı sen değil o belirleyecektir.bunu unutma
Rabiatpr Sibelipekf evet orası öyle tabi ama doktorum çocuğun suyu az diye bekletmek istemiyor son 3 günüm kaldı o yuzdn bende stres oldum iyice ilk oğlumda da suni sancı vermişlerdi bildiğim için çok korkuyorum
Rabiatpr Onu da denedik ama hala bı ses yok plates topunda hareketler falan yapıyorum ama hiçbiri hala bir işe yaramadi bizde 🙄
Sibelipekf Bana suni sancı vermişler boyoe ağrı görmedim duymadım Allah im doğum yapanlara yardimci olsun ben de büyük tramva oldu
Rabiatpr Fatmaa0031 Fatmaa0031 özele gidiyorum canım ben bugün kontrolüm vardı bende de nst de hiç sancı falan çıkmıyor çatı muayenesi yaptı bugün doktorum benimde hiç acilmam vs yok ama bebeğin suyu biraz az riske atmayalım dedi doktor o yuzden cuma günü yatış verdi suni sancı verilecek öyle denicez dedi. Benim ilk oglum da aynı şekilde olmustu suni sancıyla doğdu bu da öyle olmasın diye dua ediyorum bende
Nisaiste Rabiatpr hayırla sağlıkla gelsin ilk bebeğin mi bilmiyorum ama inan biraz daha kalsın dersin 😂
Fatmaa0031 Rabiatpr suni sancı çok zor öyle diyorlar benimde oğlum ve daha ilk gebeliğim diye biraz korkuyor insan peki ilk doğumunuzda suni sancı verildiğinde açılmanız olmuş muydu acısı çok muydu
Hacer-duman Bende 40+6 oldum ara ara sancılarım oluyor ama nst de sancı yok diyor anlamadım gitti hiç açılmam fln da yok
Rabiatpr Hacer-duman Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah bı an önce sağlıcakla kucağımıza alırız bebeklerimizi🙏
Rabiatpr Nisaiste yok canım ikinci olacak inşallah benimki orası öyle ama artık hamilelikte iyice zorlaştı o yüzden bı an önce doğsun istiyorum artık
Rabiatpr Fatmaa0031 evet sıfır acilmayla gitmiştim suni sanciyi verince kendi sancılarım da başlamıştı toplam 8 saat sürmüştü ama bana yıllar gibi gelmişti suni sancı çok zor ve şu an yine aynı şeyleri yaşayacağım diye korkuyorum bende
btlalbyrk Einan bence yapsan da etki etmiyor çok sadece doğum anında o kasların hareket halinde olduğun için daha kuvvetli oluyor ne zaman isterlerse o zaman gelecekler 39-3 oldum bende beklemedeyim ilk ve erkek
essra07 btlalbyrk Ben de 38+6 oldum. Perşembe tam 39 oluyorum. Kilo olarak da önden gidiyoruz. Bizim de 40’a kadar gelmezse suni sancı verilecek ama o zamana kadar kilo almaması lazım bence ya. Ben 17.haftadan beri reformer pilates yapıyorum son 2 aydır evden yapıyorum ama yine de daha çatıya bile inmedi
Rabiatpr btlalbyrk evet sanırım öyle ya benim de nerdeyse yapmadığım şey kalmadı ama hala hiçbir doğum belirtisi yok
Einan btlalbyrk evet zaten doğum anında eanek olmak icin biraz daha kolay olmasi icin önemli biliyorum. Allah bi saat yazmış o saatten 1 saniye once doğmayacaklar. Benimde ilk ve erkek 😊