Ftmnrmst
Devlet degıl canım vakıf unıversıte yarı ucretli gibi düşün ssk bı kısmını karsılıyor, mesela amelıyat oldum 22 bın verdım ama dısarıda olmak istesem 45 dı sanırım, transferıme 17 verdim falan gıbı muayene kan hersey ucretlı yıne devlete bende hıc gıtmedım gıtmeyıde düşünmem acıkcası bu surecte ınsan ılgı alaka istıyor çünkü 🥹