Beybyi Kızlar durumlar nasıl sizlerde bende mide bulantısı falan oluyor koku hassasiyeti hâlâ çok var halsizim hiç bir şey yapamıyorum.cinsiyet öğrenen var mı
Elif5361 Beybyi Bende 11+5 deyim cinsiyeti haftaya nasipse tahmin eder doktorum diye düşünüyorum hiçbirşey yapasım gelmiyor midem yemesem bayılasım geliyor yersem rahatsız oluyorum nasıl olcak şu 2. Trimester dönemine bi atsaydım kendimi 😄
Reyhan_19 Beybyi 15 e girdik bu gün daha mide bulantılarımda azalma bile yok herşeyden tiksiniyorum resmen cinsiyeti 14 de öğrendik kızım oluyor 🩷 rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
seyma0661 Beybyi 13+2deyiz bulantılar koku hassasiyeti devam :( ilaç olmasa nasıl geçerdi bilmiyorum çok fena. Doktor demir ve magnezyum ilacı başlattı o da biraz mide bulandırıyor zor bi süreç
Pembelikiz Beybyi benim iştahsızlık azalmaya başladı genel olarak iyiyim. Ara ara kasık ağrım oluyor o kadar. Yarın 13 hafta oluyorum. Geçen hafta 2 li teste gittiğimde erkek dedi doktor 🥲
01Hacer01 13+1 olduk, bugün doktora gittim. Ağzımın hiç tadı yok, herşeyden canım istiyor ama hiç keyifle yiyemiyorum. Çok açım ama resmen yemek yemekten soğudum. Çok üzgünüm canım sıkkın mide gaz dolu her an patlayıp kusacak mışım gibi. Cinsiyeti bilmiyoruz
Dilek-04-04- Bizde 17+2 deyiz bide bulantım geçti gibi cinsiyet kız rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Busraninannelikdunyasii Beybyi 13+3 olduk cinsiyet belli değil haftaya öğreneceğiz inşallah. Ama koku hassasiyeti mide bulantısı devam ediyor prilam kullanıyorum. Hemde günde 3 tane anca kesiyor 🥲