37+3üm diş ağrısından ölmek üzereydim. Şiimdi dişçiden çıktım. İnan ne diyeceğimi bilmiyorum. Ağrı çeksem daha mı iyiydi şu an mı daha iyi bilmiyorum. Ama ben karanfil yağı damlatarak rahatlıyordum. Birde damar yolu açtırmıştım çıkarmadım çok dayanılmaz olduğunda parol taktım kendime. Ama sınırı var kontrollü ilerlemen lazım