33+3 günlük hamileyim benimde sürekli uykum gelmeye başladı normalde hamileliğimin başlarında böyle olmam gerekirken ben sonlarına doğru oldum 😂 bazen nefes alamıyorum kafamı yastığa koyduğum an boğuluyorum sanki ve karnımda basketbol topu taşıyor gibiyim 😂 hazırlıklarımda tam olarak bitmedi daha kendime hiç birşey almadım hastane çantası hazır değil inşallah yetiştiririm normal doğum istiyorum ama bazı sebeplerden dolayı sanki sezeryan yaparlar gibi ama sezeryan olmak istemiyorum çok korkuyorum 😒