Feniks _busss erken gebelik testinde bir ihtimal ama geç döllenme vs durumunda çıkmaz boşuna üzülmüş olursun bence birazcık sabret
Nart _busss ben adete 6 gün kala.öğrendim erken gebelik testiyle. 5 gün kala kan verdim degerim 30.8 çıktı şimdi 15+4 hamileyim
ipeekseker Gebelik olussa bile bebegin tutunmasi için beklenen süre 8 gün zaten. Tutundugu gibi gebelik testinde cikmaz canım. Adetinin geçmesini bekle ☺
Ahs34 Sna1244 benim de bat 15 i dün test yaptım 2 tanesi çok silik çizgi çıktı bugün başka yaptım çıkmadı testler mi bozuk anlamadım yarın kan vereceğim
Sna1244 Ahs34 güzel sonuçlar alırsın inşallah çok merak ediyorum ya acaba var mı yok mu diye ama sürekli test yapıp kendimi de yıpratmak istemiyorum
Sna1244 Ahs34 aslında pazartesi yaptım test ikinci çizgi çıktı ama bembeyaz bir çizgi çıktı anlayamadım
Sna1244 Bildirimlere baktığın yerde resim yükle yazıyor ordan seçip kopyala yapıyorsun burda yapıştırıyorsun