Zeno Kızlar yaklaşık bir aydir karnımın üstünden aşağıya kadar alerjik kaşıntı var hastaneye gittim dedi uyuz olmussun. Krem verdi kullandım bir işe yaramadı böyle bir durum yaşayan var mı acaba