deryaydin98 Kızlar 37 haftalık hamileyim midem aşırı bulanıyor halsizlik var oturunca ve yatınca kalkarken kasıklarımda aşırı baskı olduğu için zar zor kalkıyorum bir süre sonra düzeliyor benim gibi bu durumları yaşayan var mı bunlarda sancı mı oluyor?
Mercimekannesi45 deryaydin98 37+2yim bende sizin gibiyim midem bulanıyor pelvik kemiğimde ağrı var ayakta durmak zor oluyor sağ kalça ağrısı var göbeğim aşağı indi planlı sezaryen olucam umarım bekler
deryaydin98 Mercimekannesi45 bende 37+2 yim 🥰 ilk hamilelik olunca insan bilemiyor birde aynı şeyleri yaşamak içimi rahatlatıyor en azından
Mrvtrk 36+4 birebir anlattıklarınızı yaşıyorum. Bir de üzerine ek bebek kasılmaları var. Karnım aşırı sertleşiyor regl ağrıları yaşıyorum bunlar sanırım doğumum yaklaştığının sinyalleriymiş. Doktorum öyle söyledi
deryaydin98 Mrvtrk evet bende 35 ten beri aynı durumdayım bakalım gerçek sancıyı ne zaman göreceğiz 🤭