Mrvaydn18 Ben✋✋✋ Teyzem doğum yaptı oğluna ben baktım sabah kalkıp ek gıda zamanı geçirdim, banyo yaptırdım, aldım gaz çıkarttım her şeyi yaptım yarı annesi gibiydim. Teyzemin evliliği yani doğum aşaması işte sonra çocuk olduğu zaman ki aşama bana staj olmuştu gece uyanıp bakmalar gibi her şeyine yetişiyordum. Şuan ben anne oluyorum ve ben 27 haftalık hamileyim şuan tek düşüncem ona iyi bir anne olabilecek miyim diye aslında şimdi canımızdan bir parça olacak olduğu için bunları hesaplamak bize kalıyor ama inan yapacağız çünkü o bizim evladımız olmuş olacak. Biz bir şeyi eksik bilsekte Rabbim yardım eder çok şükür. Kendine inan, güven 😁 Ben bazen içimden kendimi temkin vermek için bile diyorum Helal sana anne oluyorsun harika bir sorumluluk diyorum😊 Bu aylar ya da anne olacak herkes düşünüyordur bu durumu. Yaparsın sende yaparsın hepimizin yaptığı gibi 🤗🤗🤩