Kızlar Bugün 37+5 haftalık olarak doktora gittim özel ve devlet takipliyim özel hastane 38+2 de gel alttan muane edelim dedi ben bugün devlete gittim sezeryan istedim çatımın müsait olmadığını söyledim 37 haftadır ilişkiye girmediğimi söyledim girmeye çalıştım olmadı dedim kan geldi zorlayınca bu yüzden alttan muane oldum baya bi bağırmışım ebe çok fazla enfeksiyonun var ve sen korkuyorsun normal yapamazsın korkunu yeniceksin vs konuştu parmak ucu kadar açıklığımın olmadığını söyledi doktora söyledik doktorda bana ebe hanım senin korktuğunu korkunu yenip normal doğurabilirsin dedi açılma yok bişey yok nasıl doktor böyle diyebiliyor anlamış değilim sezeryan isteğimi geri çevirdi istiyorsan özele gidebilirsin dedi sonra diğer polikinikteki doktora göründüm rica ettik tamam dedi ben yaparım 39 haftada alırım dedi seni yani haftaya perşembe bugün kan idrar ekg çekildim haftaya salı gel gün verelim dedi devlette sezeryan olucam nasipse doktor hakkında hiç bi bilgim yok biraz korkuyorum özel hastanedeki doktorum 30 milyar istedi bizim de o kadar durumumuz yok sıkışıcaktık inşallah iyi bi karar vermişimdir devleti seçerek siz neler düşünüyorsunuz acaba doğrumu yapmışım acaba 🥲 🤷🏼♀️
Birde Doktor Karın Çevresinin Büyük Olduğunu Söyledi 1 hafta önden gidiyor Şeker Olabilir Mi Dedi