Alahunga 34+2 de gittigin kontrolde şeker sıkıntılarından bahsettim.dr bana üniversite hastanesine yatmayı şekeri düzene sokmayı teklif etti yaptığı muayenede suyumun çok çok az kalmasi sonucunu öğrendim hiç tehlikeye atmaya kim bebeği aalalim dedi. Bir gün sonra sezeryan oldum. Şu an oglumm kuvezde aslında kilosu iyi 2550 doğdu ama solunum sikintisi yaşıyor. Canımın bir parçasını orada bıraktım evime geldim icimmoyke açıyor kinsezeryan açımı unutturdu bana. Rabbim ona ve oğlum hobilere savaşma dayanma gücü versin sağlık sıhhat versin. Sizde duanizi esirgemeyin. Sorularınız varsa cevap verebilirim doğumla ilgili
eymeninannesii Alahunga en kısa sürede bebeğini yanında olur inşallah canimm yaa Kıyamam sana vok geçmiş olsun bende şeker hastasiyim inşallah böyle sorunlar yasamam
Cansn Alahunga en kısa zamanda koynunda uyutacağın günler gelsin inşallah kuzum 💗 rabbim analı babalı sağlıklı uzun ömür nasip etsin inşallah dualarım oğlunla 😇
Alahunga eymeninannesii daha varmış zor uzun bir yol Allah'ım nerede varsa yar ve yardımcısı olsun. Sağlıkla inşallah ama 24ten sonra ekstra yükseliyor ve dikkat etmek gerekiyor
eymeninannesii Alahunga valla canım şimdiden yukselmeye başladı dikkat ettiğim halde insulin dozlarımı arttiriyo doktorum allahım yardım etsin çok zor
Sezin Ben de insülin kullanıyorum endokrin takip ediyo hergün yükseltiyordu şu aralar sabit gidiyo yükseltmedi biraz zorlayıcı bir süreç .