36 haftalik hamileyim dün aksamdan beri gecmeyen bir bel agrim var, normalde panik yapmam böyle şeylere ama sag bacagima kadar vuruyo ve egilip kalkamiyorum geceyi de berbat gecirdim 😥Kasik agrisi onemsenecek kadar yok sadece siddetli bel agrisi, dogum habercisi olabilir mi?