Egeninannesimerve evet cnm yalancı sancı dediğim gibi ne zaman ki o toplanma migdeden kasiklara kadar bütün yeri kapsarsa o doğum belirtisidir ardından sancılar da başlar ben de şu an öyle aman aman bir yere toplanma çok olmuyor 30 lu haftalardan bu yana adet sancım çok oluyor bazen birkaç saat sürüyor bazen 1 gün sürüyor dinlenince kafa dağıtacak birşey yapınca geçiyor 37 haftalık oldum bu gün sürekli idrar torbasina baskı yapıyor çoğu zaman da migdeme çok baskı yapıyor nefesimi kesiyor dünden beride kaç seferdir vajinama dış bölgesinde böyle birşey batıyor mu desem birşey çekiliyor gibi oluyor birkaç dakka sürüp geçiyor artık vücut doğuma hazırlanıyor 36 hafta başında doğum pozisyonuna gelmemişti 36+5de gittim doğum pozisyonuna gelmiş dedi ama bence geri döndü çünkü karnım baya yukarda kızım da çok hareketli bazen hareketleri aşırı derecede canımı yakıyor gece uyku desen zaten yok bakalım bu ikinci doğum nasıl olacak kolay kolay dogururuz inssallah bebelerimizi