Yurtdışındayım bende de ufak bir lekelnme oldu ama geçti. Aynı durumu bana ultrason teknisyeni söyledi. Ebeye gittim. 30lara kadar bu değişebilir stres yapmak seni daha çok yorar bunu hemen hemen her gebe yaşıyor dedi gönderdi. Tabi türk genlerim her şeye sınır getirdi dikkat etmeye çalışıyorum ama biraz da biz türkiyede çok abartıyoruz. Burda çok relaxlar türkiyede olsam ilaç başlamıştım, yerimden kalkmamalıydım falan filan..