bebeklerimveben_ Hamileliğin başların da hatta en başların da diyim burun tıkanıklığı yaşayan oldu mu
Tugcecimbisn bebeklerimveben_ en başından beri devam ediyor hiçbir şey geçirmedi gebelikte normal dedi doktorum
duyguluanneee bebeklerimveben_ iki gebeliğimde de başından sonuna kadar öyle oluyor normal dedi doktor
Galiba bebeklerimveben_ gebeliğimin başından beri aynı problemi yaşamış biri olarak en zorlandığım şey olablr 15 haftaya kadar zar zor idare ettim gerçi iadre etmek bile denmez nefes alamayıp ölüyorum sandım uykudan nefessizlikten uyaniyodum kalbim sıkıştıyodu uçucu yağlar Burun bantları SFle yıkama yok yani burnum tıkalı değil baya kapalı. Bide grip oldum üstüne evde burun spreyi vardı doktora sormadan kullandım. Hayatımın en güzel gunleriydi nefes alabiliyodum.Ama bağımlılık yaptgini bildiğim m için sadece iki gün kullandım o dönem ama gerceketen bende sıfir nefes ağzım yara olmuş artık ağzımdan nefes almaktan dayanamadım bı başladım kullanmaya 6. Ay bitene kadar kullandım. Günde sadece bı defa iki buruna doktoruma sordum b grubu onermemekle birlikte bebekten ziyade sana zarar verceek bı ilaç dedi. Nefessiz kalıp bebeği besleyememek daha kötü yada nefes alamayıp stresle yaşamak vs dedi. Kullandım.Her sikmamda vicdan azabı çekiyordum ama gerçekten çok zor.6. ay sonunda burnum açıldı 😅 ben şok elhamdülillah şuan ara ara tikaniyo ama yine iyi kötü nefes alablyorum .Uzun uzun yazdım baya yorucuydu benim için nefes problemi
Kbra0065 bebeklerimveben_ malesef ki yaşadım tam bahar zamanında iki burnumunda eti sismisti flaşla bakiyodum nefes alabilceğim boşluğu bile kalmamişti alerji hapi kullanmistim burun damlasi onermemisti doktorum. Yatarken yüksek tutuyodum basimi iki yastikla. Tuzlu su çekebilirsin belki o rahatlatır. Bana iyi gelen bisey olmamısti ama bi iki ay sonra gecmisti kendiliğinden insallah sizinki uzun sürmez
Kader-46 Ben yaşadım canım ve 36 haftalık hamileyim hala burun tıkanıklığım var bir burun deliğim kapalı hep. Doktora gittim saman nezlesi olabilir hamilelikte dedi. Sprey verdi ama o da kortizonlu olduğu için çok kullanmadım. Akışına bıraktım ben de. Doğumdan sonra düzelirim diye bekliyorum öyle.
gbayindir Burun bandi kullanıyorum sok marketten almıştım ama sabaha terden çıkmış oluyor bazen uyandıkca azıcık viks sürüyorum sanırım zarar olmaz
snoopy Çok geçmiş olsun 🙏6. ayda ortaya çıktı bende de. Özellikle geceleri uyutmuyor. Önce nazalnem yazdı doktor, sabah akşam sürdüm kulak pamuğu ile burun içine. Devam ettiği için okyanus suyu kullan dedi doktor. 4 kez kullanabilirsin maksimum dedi. Öyle ikisi ile devam ediyorum. Biraz rahatlatıyor ama normal haline ancak doğum sonrası dönebiliriz gibi.
Eliffyamann Galiba bende öyleyim artik burnumu koparip atmak istiyorum 🥲 gece agzim o kadar kuruyor ki bir yudum su içince çatırdıyo valla agzim, sürekli sumkurup açmaya çalışıyorum ama yok, uyku da yok cok yordu beni 😕
Fatmadrama Benim de en başından beri öyle. Doktorum eğer burunda öncesinde bir anormallik var ise (yamukluk et vs,ki ben de var) çok daha gazla hissedersin dedi. Nefes alamıyorum resmen evde kedimiz var ağzım açık da nefes almak istemiyorum. Okyanus suyu işe yaramıyor. :(
Derya_PS “Abfen Sinus Rinse Kit” ben bu ürünü kullanıyorum, doktorumun da onayıyla. Kullanımı kolay eczaneden temin edebilirsiniz. Sabahları uyguluyorum tüm gün rahatım, çok rahatlatıyor, tavsiye ederim🌸
Esracim01 Kızlar serum fizyolojik le burnunuzu nemlendirme yapabilirsiniz.ilk gebeliğimde uzun süreli yaşadım. Hatta geniz akıntısına fln da yol açtı çok zorlamıştı. Nasorinse sprey üstünde fil resmi olanı doğum zamanına kadar kullandım hiç bir yan etkisi yok içinde serum ve doğal yağlar var. Ara sıra da şu burun yıkama aparatıyla burun yıkama yapıyordum yine serumla çiçek gibi oluyordu🌸 yalnız burun yıkama yaparken dikkat edin basınç kulak zarınıza zarar verip patlama yapmasın. Yavaş ve dikkatli kullanım önemli.