Meryemtoptas Merhaba 16. Haftamda yım gebelik öncesi diş tedavim vardı. Sürpriz hamilelik olunca yarım kaldı 3 ayı atlattık ve doktora gittim diş etim çok şişti ve enfeksiyon oldu doktor kesinlikle Bir an önce çekilmesi gerekiyor dedi. 2 tane kadın doğum uzmanına gittim. Çekim ve diş etim alınacak küçük bir ameliyat gibi. Antibiyotiğe yarın başlıyorum 1 hafta sonra dişim çekilecek. Ama ben yine de tedirginim biraz kanama fazla olabilir diş etimi kesip alacaklar diye böyle birşey yaşayan oldu mu ya? Bebeğime birşey olur mu diye korkuyorum 😞
Selenaygur Meryemtoptas canim ben cektirdim doktoruma sorup cektirdim tabiki hicbi sakincasi yok demisti hicte bi sorun olmadi 😊
Meryemtoptas Selenaygur ayy inşallah ya diş etimi de kesip alacaklar diye tedirginim aslında dişim zaten sallanıyor dua edin bize inşallah 😊
Selenaygur Meryemtoptas hic korkma hicbisey olmuyo zaten ona gore anestezini yapiyor doktorda allah kolaylik versin simdiden hemencik kurtulursun insallah 😊