ayliinny bende tüplerimi bağlattım ama ek koruma yapıyorum mutlaka bağlatmak bile kesin koruma değil, günahı sevabı bende düşünmedim çünkü hem hamileliklerim şiddetli bulantı kusma ile geçiyor hemde ikinci sezeryanda plasentam yapışıktı riskli bir ameliyat geçirdim, 3. De planlamadım ama Rabbim verdi doğurdum bağlattım. Dediğim gibi ek koruma yapıyorum mutlaka bende hamile kalmak istemiyorum çok zor geçiyor benimde, 😓