10 gün önce devlete gidince 7 hafta 2 gün olması gerekiyordu adet tarihime göre ve doktor bakınca kese var ama boş görünüyor bebek görünmüyor dedi banada 2 gün sonra özele gittim 6 hafta 4 gün ölçtü kalp atışlarını belli belirsiz gösterdi geç yumurtlama olmuş son adet tarihinle uymuyor dedi. Bu hafta tekrar gidicem daha net duyarsınız dedi. Bazen devlet hastanelerinde cihazların eski olmasından kaynaklı hatalar olabiliyor. Bence bekle ve devlet yerine eğer durumun varsa özele gitmeni öneririm. En azından hem farklı bir doktor görmüş olur.