Kızlar yumurtlama döneminde ilişkiye girdik 2 gün sonra kasık ağrısı ve hafif batma oldu
Bir kaç gün sonrada mide bulantısı tansiyon düşüklüğü ve göğüs ucu ağrısı var
Onun dışında başkada bir belirtiler yok
Adetime 8 gün kaldı
Sizce gebelik olabilirmi ? Sizde benim gibi belirtiler yaşadınızmı ?