2cocukluana_ Kalp şeklinde rahme sahibim şuanda 16+1 haftaligiz bebeğimi karnımda sol tarafta sertleşmiş şekilde hissediyorum biraz masaj yapar gibi ovalayinca düzeliyor hafif batma kasik ağrısı oluşturuyor sizde durumlar ne bel ağrısı da cabası bu arada
Nart 2cocukluana_ benim rahmim normal ama bende arada bir tarafta sanki top gibi sertleşiyor içeride bebek top gibi oluyor sanki hatta bugün bu sebeple doktora gittim herşey yolunda dedi bebek büyüyor ve hareketlerini yavaş yavaş hissetmeye başlayacaksın dedi magnezyum verdi içmem için bu arada 15+4 haftalığım
Sellennns 2cocukluana_ bende 16+1 im aynı benim de öyle geceleri yatamıyorum sağa dönsem olmuyor sola dönsem olmuyor özellikle gece rahatsız ediyor beni ☺️
2cocukluana_ Fidan_Aylin22 2.gebeligim daha fazla hissediyorum hareketlerini ama kasılması korkuttu beni
ctakkk 15+4 üm bende de bazen kramp gibi ağrılar giriyor sırt üstü yattığım zaman böyle kasılıyo gibi oluyor
2cocukluana_ ctakkk Evet sırt üstü yattığımda daha fazla hissediyorum karnıma bakınca Ciddi anlamda tümsek oluyor karnımın bitarafi
2cocukluana_ Nart çok şükür aman bişey olmasın da doğuma kadar bu ağrı acılara zaten katlanicaz :) magnezyum olarak hangi ilacı verdi size
2cocukluana_ Sellennns bu platform da olmasa ne yapardık bilmiyorum doktordan hızlı bilgi alıyorum:)) tek olmadığıma sevindim ağrı konusunda tabi inşallah sorunsuz atlatiriz bu dönemi❤️
Nurlena 2cocukluana_ benimde aynı şekilde varlığını hissediyorum dememe rağmen erken diyorlar inandıramıyorumda.sert oluyor dışardan bakınca bile me tarafta olduğu belli oluyor korkuyorum da bişey oluyor diye
Sellennns 2cocukluana_ inşallah inşallah güzel olduğu kadar da zor bir dönem kolay atlatırız umarım ☺️🌸
2cocukluana_ Nurlena anladım çok geçmiş olsun Rabbim bu evlatlarimizi sağlıcakla kucağımıza almamızı nasip etsin 🥰
Nart 2cocukluana_ evet baya yardım etti bama çok iyi geldi zararlı bir sey de değil doktorunuza danışıp alabilirsiniz