Rabisaliiii Kızlar bugün kontrolüm vardı 37 haftalık olduk. Doktor suyun biraz fazla dedi.şekerin olabilir dedi. Bebek 2 hafta da 700 grm almış. ben şeker yüklemesi yatırmamıştım .malesef ki 😢kan tahlili falan yaptı bide bebek 12 gün faln fazla çıkıyor ultraosnda. Boyle birsey yasayan varmi son haftalarda . Neler yaptiniz.10 gün sonrada sezeryanim var inş.
Mervebuglemsura Rabisaliiii benm ikinci gebeliğimde su fazlalığı vardı. Doktorum fazla tatlı yeme demişti. Ama senin haftan daha büyükmüş. Ben 32 haftalık filandim.
Yesimustafa Rabisaliiii bizde 37 haftaligim en basindn belli bizimde ayni iki hafta ilerden gidiyor. Ama şeker yuklemem normal ayriyeten aclik tokluk kanlarimda normal.
Rabisaliiii Yesimustafa peki bir sıkıntı olcak bi durum yok değil mi.benim iki hafta öncesine kadar öyle bir şey yok tu.
Yesimustafa Rabisaliiii eger sekeriniz yoksa bi sikinti olmaz doktorum öyle ddi. Su fazlaligi dikkat edince düzeliyor
Yesimustafa Rabisaliiii bende seker yoktu ama bebek iriliginden sekeri azalt ekmegi azalt sebzeye yönelmemi söyledi