ilknur_dmrl1 Anneler merhabalar ❤️ 19. Haftaya girdik. 18. Haftadan itibaren hazımsızlık ve şişkinlik yaşıyorum. Bunu nasıl atlatabilirim yada nasıl kendimi rahatlatabilirim? Çok sıkıldım artık midem yanıyor 😭