Susu13 Ben bel ağrısından doğrulamıyorum yamuk yumuk oturuyorum yatsam bile rahat değil bunasıl bir ağrıdır kızlaaaar, umarım yarına kadar geçer sizlerin nasıl geçiyor
Ozeeer Susu13 eh işte yuvarlanıp gidiyoruz 😁 bende bel ağrısı hep var özellikle de ayakta iş yapınca falan bazen yürürken kalçama da ağrı giriyor yatarken tek pozisyon da 10 Max 15 dj yatabiliyorum zor yaa
ggmom Susu13 benim bel ağrım yok çok şükür okulda sürekli merdiven inip çıkıyorum tek sorunum sıcaklar ve terlemek bir de laf dinlemeyen öğrenciler :D izne çıkmayı iple çekiyorum
Ozelmelekannesi36 Karnım çok büyüdü taşıyamıyorum penguen gibi yürüyorum surekli halsizlik ve uykuyla gecıyor
Susu13 Ozelmelekannesi36 ay sorma o kadar ağırlık yapıyor ki eşim arada gelip kaldırıyor alttan şakasına vurarak ama öyle bi rahatlıyorum ki 🤣🤣
Sehertass Susu13 Susu13 bebişler ne durumda kızlar kontrol de kiloları ve boyları ben bayadır gitmiyorum 30+4 günlüğüz merak ediyorum tahmini kaç olmuştur acaba 💕😍
Aysell47 Bugün tam 31 haftalık olduk şekerden dolayı hastaneye yatışım yapıldı vajina ve bel ağrısı bende de var ne yazıkki son aylar olabilir dedi doktorum sabır artık
Susu13 ggmom ay maşallah birde sürekli hareketlisiniz ben akşama kadar iş yapayım pertim maşallah size
Aysell47 Tubitumum evet açlığım da tokluğum da diyete rağmen yüksek çıkıyordu iki haftalık diyet sürecin de kilo da verdim hatta ama düzelmedi o nedenle yatış yapıldı
Kubra6694 Susu13 31+2 deyim çok şükür ciddi sıkıntılarım yok sadece uzaninca kalkarken karnım geriliyormus gibi oluyor.
Susu13 Ozeeer 2 gün önce gittim kilosu 1650 boyu 41 di iyi çok şükür herşeyi yerinde sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim