Babyybabyyy 20 haftanın içinde olanlar iştahlar nasıl? Benim bulantı geçtikçe fırsat bu fırsat diyip gece yarım ekmek tost yemiştim 😀
Ayse0575 Babyybabyyy ay iştahım bi geldi ne güzel yiyordum bugün gene kusmaya başladım. Salgın varmış ondan korkuyorum🥹
Nazo77 Babyybabyyy 23ncü haftadayım en başından beri sanki midemin yarısı dolu 😅yiyebilenlere helal olsun diyorum 🤭
Babyybabyyy yeni_anne2 ay inşallah gelir ya. Ben çok perişan oldum gerçi halâ prillam içiyorum orası ayrı. İştah güzel valla
yeni_anne2 Babyybabyyy benn hic ilac kulanmadim bır sekılde geçirdim eşim ilk gebelik dıye sagolsun heyecanlı baya norlmade de ilgisini eksik etmez senin nıe bıssy canın istemiyor diyor iştahım yok diyorum ne yapiyimm 😂😂