Eylem_96 9 haziranda sezeryan oldum doğumdan sonra günden güne şişiyordum tuzu kestim bol bol su içiyordum yürüyüş yapıyordum 16 gün sonra tansiyon yüksekliğinden hastaneye gittim ödemden kalbim su toplamış kalp yetmezliğinden koroner yoğun bakımda yattım 1 hafta boyunca eğer günden güne kötüye gidiyorsa tansiyonunu kontrol et canım umarım çok basit bir ödemdir hemen geçer