Kubrauzunnnn ağdaya devam et bence bişey olmuyor 20+2 yim ben ama zamanında güzellik merkezinde çalıştım hamile bayanlara ağda yaptım son ayına kadar herhangi bir sorun yaşanmadı bende ağdaya devam ediyorum çok rahat ediyorum jilete alıştırma hiç sonra zor olur senin için