Dnmzzeda Tugve Ben doğum yaptım ama hiç ödemim şişliğim olmamıştı , vücutla alakalı olabilir doktoruna danış istersen ☺️
Ayse0575 Tugve çok mu hareketsizsin ya da tuzlu şeyleri çok mu yiyorsun ondan olabilir. Ya da kullandığın bi ilaç varsa o da yapabilir
Ayse0575 Tugve tansiyon yapabilir evet doktorunuza sorun isterseniz. Ödem tutmamak için eğer riskiniz yoksa yürüyüş yapın