Ben 33+3 haftalık hamileyim. Oğlumla kızım arasında tam 3 yaş olacak ve plansız bir gebelikti hala şoktayım. Planlı yapan anneler nasıl cesaret ettiniz merak ediyorum. Ben ilk çocuğumu yani kızımı ihmal etmekten çok korkuyorum. Bir de kariyerimde çok iyi bir yerdeyken işi bırakmak zorunda kaldım ve neredeyse çocuk doğacak hala 2. Yi kabullenemedim😅