Tozbulutu Sehnur ben🙋🏻♀️2 buçuk yaş ilki, ikinci 18 haftalık. Çok korkuyorum doğduktan sonraki süreç için çünkü başım sıkışınca yardım destek görebileceğim kimse yok eşim dışında, e o da çalışıyor zaten bakalım mevlam neylerse güzel eyler 🤲🏼
moos_mom12 Kızım 22 aylık bir kere korunmasız oldu ve hamile kaldım demekki nasip olacakmış görecek günü varmış çok şükür sağlıkla gelsin inşallah bu arada yalnız bakan bi anneyim Allah büyük kolaylık verir elbet dua edin banada tatlı hamişlerim kabul olur dualarınız 🙏❤️😘
Tucee9 Sehnur ilk bebegim 26 aylik ve su an 5 haftalik hamileyim daha cok yeni ve isteyerek oldu tabi saglikla dogsun insallah 🥺✨
Elfkzlky Sehnur aynı ben 😄😄 kızım vardı. Yanlışlıkla hamile kaldım ve suan oglum beş gunluk 🤲🏻😍 rabbime bin şükür 🌸😍
edasaribek Sehnur 1. Bebem 3.5 yasinda suan bebis dogdugunda 4yasina az bir zaman kalmis olacak🥰🥰 tek derdimiz suan konusmamasi dil terapistine falan gidiyoruz bakalim kardesi dogana kadar kendini ifade edecek kadar konusur inşallah
hepoyleolurzaten_ Sehnur 2.5 deyilde 20 aylık kızım var ve eylül 20si doğumum var iyimi gidiyor kötümü bilemedim🙄garip bi moddayım
Papatya632 Sehnur kızım 2 yaş 3 aylık oğlum da şimdi 33 haftalık . Yanlışlıkla değil isteyerek oldu ve Allah nasip etti çok şükür. Aralarının yakın olmasını isterdim hep. Beraber oynaya oynaya büyürler inşallah diye dua edelim :)
Buskyksl Zln2152 ben emzirmeyi tam 18. Ayında bıraktım zorluk yaşıyordum ve riskli bir gebeliğim var kanamam oluyor sürekli kızımın doktoru zaten aylar önce bırakmamı söylemişti ben kıyamıyordum