Eyseca bende yarın nst ye gitmeyi düşünüyorum dr 33 haftada gel 40 dk sürebiliyor direk çektir gel sonra bekle randevu alma aradan alacağım dedi sabahtan gider 1 1.5 saate hallederim diye düşünüyorum bakalım. Ama yerinizde olsam 1 saat öncesinde giderdim randevudan yani nst çektir gel dediyse 13.30 gidip çektirip beklerdim ama randevu önce sonra yönlendirme ile nst ise erken gitmeniz bir şey ifade etmez