37+6 dayim
Bu haftaya kadar çok güzel mutlu bir hamilelik geçirdim. Son 3 gündür hormonların etkisi sanırım kendimi hiç iyi hissetmiyorum. İştah artisi, kabızlık vs başladı. Vücut olarak da ruhsal olarak da kendimi tuhaf hissediyorum. Acaba doğumun yaklaştığını habercisi mi bu durum?