Duyguyy kendini frenlemeye çalışırsan o gereksiz açlık patlamaları geçiyor. Mesela kaşarlı tost yeme onun yerine haşla yumurtanı peynir zeytin onları ye. Meyve ye ama abur cubur yeme gibi. Daha sağlıklı şeyler yedikçe azalıyor. Bende de 15. Haftamda öyle olmuştu gözüm dönüyordu sanki tuzlu yesem tatlı tatlı yesem acı acı yesem ekşi istiyordum. Birde ben ilk zamanlarda çok bulantı yaşadım kusmuyorum diye mutluluktan yemeye başlamıştım. Sonra dedim böyle gidersen yüz kilo olursun 😁 daha sağlıklı şeyler tercih etmeye geri döndüm. Şuan 17 haftalık geçti artık o acıkma olayı. Daha düzene girdi.