Emnemrahf Benim 27. haftam. Detaylıda her şey normaldi. Bir sonraki kontrolde olduğu anlaşıldı. Yorgunluktan da olabilir, bebeğin gelişiminde sorun yaşayabileceğimiz için de olabilir dedi doktorum. Takip için kontrollerimiz 10 güne bir yapılacak. Şimdilik bekliyoruz ne yazık ki.