Kızlar ben 33 hafta 4 günüm bu aralar kendimi biraz zorladım mecburi olarak çok minik bir pembelik lekesi oldu nişan kanaması olduğunu sanmıyorum sancım da yok ama gebelikte oluşan 3 cm lik bir miyonum var kese altinda sağ kasıkta acaba ondan mı oldu randevuma daha var ama çok korkuyorum kızlar bu hafta doğum yapıp sağlıkla kucağına alan oldu mu yada illa bu haftalarda doğan bebeklet prematüre mı oluyor