Meloxaa Ezgfrkn Günde bir tane içmekte sakınca yokmuş canım bende içiyorum herhangi bir sorun olmadı hatta yararı bile varmış 😊
Cansu-2600 Ezgfrkn Valla ben günde iki tane içiyorum çünkü ne yersem yiyiyim azıcık bile olsa çok hazımsızlık ve şişkinlik çekiyorum o yüzden sabah akşam içiyorum 😁
ikincibaharrr Ezgfrkn içiliyor Kızılay’ın ki baya iyi kramplara vs iyi geliyor şişkinliğe gaza faydası bile var ilk gebeliğimde içtim şimdi yine içiyorum hamileyim
Ecekrk Ezgfrkn içilir Kızılay Erzincan olanda magnezyum çok yüksek en iyisi o hamilelik döneminde krampların, kasılmaların azalmasını sağlıyor
Aybukealtintas Ezgfrkn merhaba, doktorum günde 2 tane içebilirsin demişti en başından, sizde doktorunuza danısabilirsiniz
Eylulperisi Papatyadelisii aman kuzum şeker varsa sade iç sakın meyveli içme şekeri aşırı yükseltiyormuş annem şeker hastası doktoru söylemişti koladan daha çok şeker var içinde dedi