MSP
Ben mart ayında doğum yaptım önlükle gidiyorsun, kıyafet istiyorlar doğumhaneye inerken ve heşrey bititkten sonra doğumhane de giyindim alt üst önden düğmeli götürmüştüm çok rahat oluyor sonra emzirmek için de daha iyi , alt üst pijama takımı çorap ve depend vardı yanımda bunlwr yeterli