613156 Hanımlar merhaba dün sezeryan doğum yaptım bugün yara yerimin solunda sanki ateş topu var dayanamıyorum yürürken vs özellikle lavobada ya da otururken çok fena oluyor başına gelen varmı neler yaptınız nasıl geçti 😞😞
YETM3009 613156 merhaba geçmiş olsun. Benimde aynısı oluyordu hep son kısım dikişin sonu. Bazen sağ tarafın bazen sol tarafimda oluyordu. Zamanla geçiyor ilk bir iki hafta bende baya dertliydim bu konuda
Rabia97 613156 canım benimde aynıydı sanki acı biber sürmüşlerdi doktoruma yazdığımda ameliyat yeri katlanıyor ondan oluyor demişti ve yine doktorumun önerisiyle anestol uyuşturucu krem almıştım bana çok iyi gelmişti bi doktorunuza danışın isterseniz kremi sorun
Tugcev YETM3009 konu açmadan araştırmaya gelmiştim tam sizin yazdığınızı yaşıyorum bir hafta olacak benimde. Daha bandajı açılmadı, krem verdi ama kullanamadım yani. Açıldıktan sonra da devam edecek mi böyle ,🤦🏻♀️
YETM3009 Tugcev evet benim etmişti. Bende krem kullandım kremi bile korkudan kendim suremiyordum eşim sürüyordu canım çok yanıyordu ayağımı bile kaldıramıyordum