Dnmzzeda Benim de 36+5 teyken oldu. Doktoruma gösterdim nişanın gelmiş dedi . Ama doğum belirtisi değilmiş nişan gelmesi . 37+6 olduk daha tık yok bakalım bekliyoruz. Nst de sancım çıkıyor ama çok hafif dedi doktor 80 leri görüyor ama doktor çok önemsemedi benim de ağrım yok zaten o yüzden çok dikkate almadım. Sadece şuan aşırı toplanma var bebişte acaba gelir mi bir iki güne diye hevesle bekliyorum 🤗