Ftm35 bence ikili testini yaptır ardından bi risk gözükürse fetal DNA yaptır derim. Rabbim herkese bebişini sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin. Benim ikili testimde mom değerim biraz yüksek çıktı doktorum istersen yaptır ama eğer ne olursa olsun aldırmam diyorsan hiç yaptırma demişti bu testleri annenin isterse aldırmaya hakkı olsun diye öneriyoruz demişti