_Nazendeem
Eşinize dediğim testi de yaptırmanızı öneririm. Çünkü sadece hız bir şey ifade etmiyor. Spermde anomali yani anormallik varsa çift başlılık, yumurtayı delebilmesi için gerekli salgı, kromozom bozukluğu vb şeylerin ölçülmesi gerekli. Sadece buraya attığınız testle bir sonuca ulaşılamaz. Burada bir arkadaşında testini yorumlamıştım hareketliliği sizinki gibiydi ama morfoloji testi anomalileri çok fazlaydı. Sizin değerleriniz normal olarak gördüm ama kistiniz varmış yanlış hatırlamadıysam. Kistinizin türü neydi acaba?