Ozky merhaba şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah ben 28 Ağustos da genel anestezi ile sezaryen oldum tavsiyem öncelikle sakin olmanız ameliyat sonrası orada ki hemşireler bilgi verir ama bana bol bol kahve ve bitter çikolata tüketmemi önermişlerdi gerçekten de işe yaradı ağrılar için tüketmeniz gerekiyor bu arada anesteziyi daha rahat atıyorsunuz , ameliyattan sonra hemşirenin size söylediği zaman da yürümekten korkmayın eğer kalkarsanız ve hareketli olursanız daha çabuk toparlarsınız , herkeste aynı olmayabilir fakat benim bebeğim meme ucumu tutamadı silikon uç almak zorunda kaldım daha sonra stresten sütüm azaldı süt sağma pompası çok işime yaradı , göğüs uçlarım acımaya başlamıştı gümüş kapak kullandım harika bir şey 1 gece de göğsümü iyileştirdi aklıma gelenler bunlar merak ettiğin sormak istediğin bir şey varsa sorabilirsin ☺️