Melegin_annesiii Kızlar kötü görüntü için özür dilerim ama ayağım bu halde başına gelen oldu mu hangi doktora gitmem lazım çok rahatsız olmaya başladım artık bu görüntüden 😭
umrumdadegil Melegin_annesiii yani anlamadım pis bir yerde gezmiş gibi duruyor ama neden olmuş 🤔 cildiyeye gitmelisin bunun için
Melegin_annesiii umrumdadegil teşekkür ederim pis bi yerde gezmedim bu arada 😁 yaklaşık 3 4 ay önce başladı son 2 haftadır koyulaştı iyice yıkayınca geçmiyor maalesef
Melegin_annesiii Neferut maalesef bilmediğim için belki başına gelen olduysa diye sorayım dedim teşekkür ederim
Cosimaniehaus Melegin_annesiii el içinde kına gibi izler oluyor o tür bir şey mi acaba 🤔 mantardan oluyormuş o bahsettiğim türde bir şeyse. Bi cildiyeye gidin kararmalar için. Genel anlamda nasır için ayak kremleri oluyor onu kullanabilirsiniz ve duşta ponza taşı kullanabilirsiniz.
Cosimaniehaus Melegin_annesiii kozmetik marketlerde oluyor genelde. Gratiste falan vardır, normal marketlerde kozmetik reyonda da satılıyor. En kötü internetten 😊
Melegin_annesiii umrumdadegil he pardon dalga geçiyorsun sandım Ahaha 😁 doktora gitcem öğrenirsem söylerim canım inşallah kötü bir şey çıkmaz
umrumdadegil Melegin_annesiii kız yok yanlış anlama sakın dalga geçmedim üzüldüm yanlış anlaşılmış 🥲🥲 inşallah ya bi vitamininin falan mı eksik acaba ihmal etme bence cildiyeye git bende Merak ettim. Hamilelikte mi oldu böyle