Xxxxci 30.haftadayım, normal ilerleyen bir gebelikte hangi haftadan itibaren doğum riski başlıyor? Benim her günüm tedirginlikle geçiyor artık kıyafetleri hazırlamak istiyorum hatta çantayı bile 😅
surprizbebe Xxxxci risk derken? Risk her zaman vardır aynı oranda. İlk aylarda da düşük riski daha yüksek olabilir mesela.
metemom_ Xxxxci eğer herşey normal ilerliyorsa 37. Haftadan sonra doğum için hazırlanman gerekir ama olası anı durumlar için ben 32. Haftada hastahne çantasını hazırlamıştım
surprizbebe Xxxxci hiç bi standardı yok malesef.ben de 30 haftalık hamileyim oğlum da 40+5 te doğmuştu hiç erken gelir diye düşünmüyorum şu an da kızım için ama haftaya izinliyim tüm kıyafetleri eşyaları yıkayıp hazırlayacağım inşallah. Evimin işini de bitirmeyi planlıyorum hali tül perde yıkama falan. Çünkü 37. Haftaya kadar çalışabilir raporu alıcam. Son haftalarda ancak işe gider gelirim iş yapamam diye düşünüyorum
Xxxxci metemom_ o zaman 32 yi bekleyeyim bir tez canlılık geldi herşey hazır olsun köşede diye ama ağırdan almam lazım sanırım 🙏🙂
Xxxxci surprizbebe allah kolaylık versin inşallah ben ev temizliği boyutunu atlamışım bide o var dimi 😵💫 hayırlı vakitte sağlıkla gelsinler 🙏😌
metemom_ Xxxxci ağırdan alacağın bir şey yok canım kıyafetlerini aldıysan yıka ütüle vakumlu poşetlere koy temiz temiz kalsın çantayı hazırlayacağın zaman herşey hazır olsun