Kahvesever12 Genelde kız çocukları babaya erkek çocukları anneye diyolar oğlu olup babasına benzeyenler var mı sizde benzeme nasıl oldu merak ediyorum 🥰
Guzelanne56 Kahvesever12 yanı oğlumu sadece 2.5 ay gorebılmek nasıp oldu ama ınanılmaz babasıydı. Göz altı torbası kulağının bırının büyük bırının küçük olmadı dudağı herseyı babaydı. Bı burnu bana çekmişti, kimin genlerı ağır basarsa ona benzıyor😃
gktgmom Kahvesever12 benimde eşime benziyor ama benide andırdığını düşünüyorum tabi daha 10 günlüğüz günden güne değişecektir 🥰💙
Gamzeli_03 Kahvesever12 iki oğlum var ikisi de baba eşimle bizde benziyoruz gören akraba sanıyor ama mümkün değil başka şehirler den tanıştık evlendik ama büyük babasının fotokopisi diyor gören 😂🤷🏻♀️🙈 adı bile babasıyla aynı 😂
Kahvesever12 gktgmom bende hamileyim çok merak ediyorum hangimize benzeyecek , gerçi eşimle birbirimize çok benziyoruz 😂
Kahvesever12 Gamzeli_03 Ilk çocuklar genelde baba dıyolar bana da dokturum eşinle aynısınız bebek kıme benzeyecek diye düşünmezsiniz diyor ama ben eşime benzesin çok isterim çok seviyorum kendısını çünkü onun küçüklüğünü büyütmek isterım
Iraz Kahvesever12 benim aynı babası benimle gram alakası yok yakından uzaktan akrabanmi demezsiniz aynı baba dede hala amca hepsi zaten hepsi birbrne benziyor
elif475475 Kahvesever12 benim ilk oğlum babasının kopyası. Şimdi ikinciye hamileyim bana benzemesin ya erkek çocuğu anneye niye benzesin ki diye düşünüyorum hep bence eşime benzeyebilir ikisi de benlik sorun yok 😅
Kahvesever12 metemom_ Daha çok küçük maşallah taze anne 😍 kocanızın küçüklüğünü büyütmek nasıl bırsey 😂