Hamileliğin başında gebelik tiroidim çıktı ilaç kullandım tsh normale döndü bu sefer t4 700-800 lere düştü. Endokrin ve iç hastlaıkları dr ilaç kullanmaya gerek yok diyoe kadın doğum doktoru var diyor illede kullan diyoe kafam karıştı ne yapacağımı bilmiyorum. Aynı durumu yaşayan var mı ?