Mnkk Kızlar ben 2. defa çatlatma iğnesi oldum. iğnenin 10. Gün bta baktırdım 5.33 çıktı 12. Gün 1.64 de düşmüş. Reglime 5 gün var. Sizce pozitife döner mi ☹️
koza08 Mnkk buradaki sonuca göre iğne etkisi çıkmış etki geçince de düşmüş. Ama iğne etkisi geçtikten sonra beta yükseliyormuş. Tekrar yükselebilir belki isterseniz 2 gün sonra tekrar kan verin. İnşallah pozitif çıkar 🙏🏻🌸
Mnkk koza08 Dr umu aradım o da perşembe günü kan vermemi söyledi ama o kadar umutsuzum ki bu seferde olmadı diye dünden beri psikolojik olarak çok kötüyüm ☹️
koza08 Mnkk burada negatiften pozitife dönen çok hikayeler okudum. Bana nasip olmadı ama inşallah sizin pozitife döner. Güzel haberler alırsınız ❤️🌸
Mnkk koza08 çok çok teşekkür ederim inşallah 🙏🏻 umarım kısa zaman da sizde güzel haberler alırsınız 🩷