Merhaba annelerr, yarın 32.haftam rapor almak istiyorum ama ben bağkurlu gözüküyorum üzerime aktif çalışmayan sadece açılmış bir şirket var yinede doğumdan sonra rapor parası alabilir miyim? İlla sigortalı çalışan mı olmam gerekiyor alabilmek için instagramda alan bağkurlu bi anne görmüştüm ama emin olamadım.