16+4 üm ikizlerim olacak biri kız biri erkekmişş değişmezse🙈❤️ 12. Haftada ikisine erkek demişti doktorum . Kasık ağrılarım ve kasılmalarım oluyor doktorum rahim büyüdüğü için normal dedii birde çok çabuk yoruluyorum çok fazla ayakta kalamıyorum sizlerde ne şikayetler var ☺️